Amarok, calul de povara

Noul pick-up VW este oferit în trei versiuni de echipare. În func?ie de necesit??i, and ace?tia pot opta între un sistem de trac?iune spate 4×2 ?i dou? sisteme de trac?iune integral?, here dac? se circul? pe teren accidentat.

Volkswagen este un specialist al downsizing-ului, healing astfel c? motorul de 2,0 litri ofer? performan?e superioare concuren?ilor cu capacit??i cilindrice mai mari, în condi?iile unui consum mai mic de combustibil ?i ale unor taxe reduse. În plus, Amarok este primul pick-up de pe pia?? care ofer? motoriz?ri Euro 5.

U?or zgomotos la tura?ia de mers în gol, motorul de 163 CP r?spunde prompt la accelera?ii ?i dovede?te o elasticitate surprinz?toare. Amarok a fost proiectat din start pentru a dep??i oferta concuren?ei în ceea ce prive?te spa?iul interior, l??imea ?i în?l?imea suprafe?ei de înc?rcare sau abilit??ile de manipulare a înc?rc?turii. Cabina ofer? spa?iu generos pentru cinci persoane, chiar dac? gradul de confort al banchetei nu recomand? Amarok pentru parcursurile lungi. În cazul suspensiei ranforsate, confortul este ?i mai mult sacrificat, pasagerii resim?ind acut denivel?rile drumului.

Puncte forte:

  • l??imea mare a benei
  • motorul viguros te scoate din orice situa?ie
  • capabilit??ile de trecere în teren accidentat
  • dot?rile de siguran??

Puncte slabe:

  • volanul nu se poate regla pe adâncime, iar rabatarea banchetei este laborioas?
  • confortul suspensiei las? de dorit, în special pe drumuri neamenajate.

Sursa

Comentarii

comentarii