Beyonce – noua imagine a brandului H&M

Potrivit purt?torului de cuvânt al companiei suedeze, thumb hainele din noua colec?ie reflect? stilul vestimentar al artistei americane, care s-a implicat ?i în realizarea designului noii linii H&M, informeaz? contactmusic.com.

„Întotdeauna mi-a pl?cut politica brandului H&M de a se concentra asupra modei amuzante ?i accesibile. Mi-a pl?cut conceptul la care am colaborat, acela de a explora diverse emo?ii ale femeilor, reprezentate prin patru elemente vitale: foc, ap?, p?mânt ?i vânt. A fost o campanie frumoas?, realizat? pe o insul? tropical?. Am sim?it c? f?ceam mai degrab? un videoclip decât o reclam?”, a declarat Beyonce.

?edin?ele foto ?i reclamele pentru televiziune au fost filmate în Bahamas de Jonas Akerlung, la începutul acestui an. Campania, pentru care Beyonce a pozat în bikini, a fost denumit? „Beyonce as Mrs. Carter in H&M”.

Noua colec?ie H&M, de inspira?ie tropical?, va ajunge în magazine în luna mai ?i include diverse articole, precum pantaloni scur?i cu talie înalt?, rochii mulate pe corp ?i rochii largi despicate pân? la coaps?.

Zvonuri despre faptul c? Beyonce a fost aleas? noua imagine a brandului H&M au circulat înc? din luna ianuarie, dup? ce una dintre dansatoarele din trupa artistei americane a l?sat s? îi scape aceast? informa?ie într-un mesaj postat pe Twitter.

Comentarii

comentarii