Exercitii pentru a trata durerile de spate

Daca simti in mod constant o durere de spate suparatoare care nu te lasa sa te relaxezi si sa lucrezi atat cat ai vrea, este cazul sa iei niste masuri serioase.
In cazul in care ai incercat deja diverse procedee si nici unul nu a dat rezultatele asteptate, Men’s Health iti propune cateva pozitii yoga care ar putea sa-ti rezolve problema:

Indoaie genunchii: tine genunchii departati si usor indoiti, iar cu fiecare mana prinde-te de cotul celeilalte, lasand capul si gatul cat mai putin incordate cu putinta. Stai asa 2-5 minute, pana iti vei simti spatele ca se relaxeaza.

Pozitia cainelui/a pisicii: stai sprijinit in palme si genunchi, cu degetele rasfirate si mainile incordate, inhaland aer. Apoi arcuieste-ti partea de jos a spatelui si uita-te spre inainte. Incearca dupa aceea sa adopti pozitia unei pisici, intinzandu-ti spatele cat mai mult cu putinta, atat cat este confortabil.

Indoaie-te inspre spate: cu genunchii usor flexati, pana cand spatele tau devine paralel cu solul. Tine-ti mainile in lateral pentru a-ti oferi echilibru. Imagineaza-ti ca tii o portocala intre barbie si piept, astfel incat sa obtii pozitia perfecta. Incearca sa faci acest exercitiu de 5 ori cate 10-20 de secunde.

Cobra: stai culcat pe burta, cu palmele sub umeri, trage aer in piept si ridica-ti capul si trunchiul de pe saltea, la fel ca o cobra. Tine-ti barbia in piept, umerii drepti si mentine pozitia cat respiri de 5 ori. Lasa-te apoi in jos pana cand fruntea va atinge salteaua si repeta miscarea de 5 ori.

Superman: stai intins pe stomac si intinde-ti mainile in fata, ridicand picioarele. Intinde bine picioarele si tine palmele apropiate, in fata. Apoi ridica piciorul si mana dreapta, mentinand pozitia pentru 5 secunde, continuand cu partea membrele celelalte. Repeta de 10 ori.

Rasucire pe spate: stai intins pe spate si adu-ti genunchiul drept la piept, tinandu-l asa pentru 2 minute. Apoi coboara-l inspre partea stanga a corpului si intoarce capul si mana dreapta inspre dreapta, pana cand simti ca partea de jos a spatelui este suficient de intinsa. Expira si schimba partile.

Sursa

Comentarii

comentarii