Google schimba algoritmul de cautare

Google a anun?at la finalul lunii februarie c? va face modific?ri privind algoritmul s?u de c?utare ?i a declarat r?zboi agregatoarelor de con?inut editorial, physician care nu au con?inut propriu. Primele schimb?ri au început deja s? apar?. Prima victim? important? a noului algoritm a fost grupul Demand Media, salve una dintre cele mai cunoscute “ferme de con?inut” din America.

Conform unor informa?ii ap?rute pe site-ul publica?iei Forbes, cialis în urma unui studiu realizat de Experian Hitwise, s-a descoperit c? traficul site-urilor Demand Media prezint? mai pu?ini utilizatori veni?i din Google, dup? ce motorul de c?utare a implementat noul update pentru algoritm, numit “Panda”, informeaz? Realitatea.

Unele site-uri precum answerbag.com au înregistrat pierderi din Google chiar de 80%. eHow.com, cel mai cunoscut site al Demand Media, a cunoscut o sc?dere de 29%.

Alte ferme de con?inut au înregistrat de asemenea sc?deri ale utilizatorilor veni?i din Google: Mahalo, sc?dere de 78%, Associate Content 61% ?i Examiner.com cu 51%.

Într-o postare pe blogul oficial, Amit Singhal ?i Matt Cutts, ingineri de software de la Google, scriau c? noul algoritm este realizat pentru a reduce rankingul pentru site-urile de slab? calitate, site-uri care nu aduc valoare ad?ugat? pentru cititori ?i care au con?inut copiat de la alte site-uri.

Sursa

Comentarii

comentarii